Nel Vicoletto

少しずつ...少しずつ...イメージが形になってます。でもお披露目、実現できるかなぁ。



スポンサーサイト :: --/--/--(--)



  1. スポンサー広告
ねこのま 終わりました :: 2016/05/26(Thu)




「ねこのま」展、無事に終わることができました。
私たちの予想を上回るたくさんの方に来場していただきました。
至らない所もたくさんあったはずですが、
ご来場のみなさまにはニコニコと笑顔で許していただいて
心から感謝しています。
またみなさまに会えること、楽しみにしています。
本当にありがとうございました(*^▽^*)
期間中に来られなかった皆さまのために、画像をUPします。
楽しんでいただけたら幸いです❤️

The "NEKONOMA" event was very successful thanks to many guests.
We had a very large number of visitors come to our "NEKONOMA" event held in Kouenji on May 17-22.
We are deeply grateful to you all for your coming at the event.
I show splendid pieces by nine artists for everyone who was not able to come for the "NEKONOMA" event.

The 9 artists are listed below.(*^_^*)





created by Yukiko Omura






drawn by Satoi OGUMA






created by Kondekuren








created by Shidu








created by Nel Vicoletto






drawn by NoriQuet








created by Hinali








created by Miisukepon








created by Miru


「ねこのま」の番犬として....



created by Yukiko Omura

  1. Event
